سناریو خانه هوشمند و انواع آن

سناریو خانه هوشمند یعنی ساخت و اجرای فرامین مختلف روشنایی ، سرمایش گرمایش ، پرده و سیستم صوتی به صورت دلخواه و حتی طبق زمانبندی مشخص به سلیقه شما.در ادامه با خانه هوشمند هایکا همراه باشید تا بیشتر توضیح بدیم خدمتتون تا عاشق این تکنولوژی بشوید.



سناریو خانه هوشمند چیست ؟
شما وقتی در یک خانه سنتی هستید و می خواهید از منزل بیرون بروید باید ترموستات های همه ی مکان ها را یکی یکی خاموش کنید ، پرده ها را ببندید و تمام چراغ های روشنایی را خاموش و از منزل خارج شوید .

تا به حال چند بار شده به شوخی بگویید کاش همه ی این کارها با یک بشکن و یا یک اجی مجی انجام می شد ، حال باید بدانید که معجزه خانه هوشمند همین جا برایتان محقق می شود، خانه هوشمند در یک قدمی شماست.

تاچ پنل-خانه هوشمند پارمیس
تاچ پنل

شما بازدن دکمه ی سناریوی خروج بر روی تاچ پنل، واحد تمام فرامین مورد نظر خروج از منزل را به سیستم خانه هوشمند خود واگذار می کنید و با خیال آسوده خانه خود را ترک میکنید و مطمئن هستید که تمام ترموستات ها خاموش شده ، پرده ها بسته و چراغ ها را خاموش می کند .
شما کافی است درب را ببندید وخانه را ترک کنید . این همان سناریو خانه هوشمند است.

هنگام بازگشت به خانه با اجرای سناریوی ورود روشنایی های مورد نظر شما روشن شده ، ترموستات ها بر روی دمای دلخواه شما تنظیم شده ،پرده ها باز می شوند و موزیک دلخواه شما پخش شده تا از خانه ی هوشمندتان نهایت لذت را ببرید .



انواع سناریو در خانه هوشمند
در خانه هوشمند تعداد بی شماری سناریو با سلایق و ویژگی های گوناگون می توان برنامه ریزی کرد اما به برخی از پرکاربردترین سناریوها اشاره می کنیم .

سناریو خروج : هنگام خروج از منزل تمام تجهیزات مورد نظر شما را خاموش می کند .
سناریو ورود : هنگام ورود به منزل تجهزات دلخواه را روشن می کند .
سناریو خواب : در زمان رفتن به تخت خواب اجرا و شرایط را برای خواب راحت شما محیا می کند.
سناریو بیداری : در زمان صبح پرده ها را باز ، موسیقی دلخواهتان را پخش و حتی قهوه را آماده می کند .
سناریو مسافرت : در زمان مسافرت وجود شما را با روشن و خاموش کردن روشنایی ها و باز و بست پرده ها و پخش موسیقی شبیه سازی می کند به گونه ای که حضور شما در خانه تداعی شود .
و هزاران سناریو به دلخواه شما …


http://www.hyka.ir

http://hyka.ir/سناریو-خانه-هوشمند/

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.